пятница, 21 февраля 2020 г.

KAD BI DAO BOG TONI CETINSKI DOWNLOAD

Kad Bi Dao Bog. Kad Bi Dao Bog Song Lyrics Minutu pred kraj za nas oprostaj ja priznat cu grijeh k'o slamku za spas i past cu na dno, zasluzujem to da sudis mi ti Da nam Bog nocas da ljubav kao zadnju priliku radje nego svijet uzeo bi nju i ne bi niko kao ja tvoju ljubav tako cuvao nju sam imao pa izgubio kad bi dao Bog I stid me, i strah sto ostat cu ziv ne postoji rijec koliko sam kriv i spreman je stol da veceram bol odes li ti Da nam Bog nocas da ljubav kao zadnju priliku radje nego svijet uzeo bi nju i ne bi niko kao ja tvoju ljubav tako cuvao nju sam imao pa izgubio kad bi dao Bog Lyrics powered by www. More from this album Released Apr 9, Hit Records. Minutu pred kraj za nas oprostaj ja priznat cu grijeh k'o slamku za spas i past cu na dno, zasluzujem to da sudis mi ti Da nam Bog nocas da ljubav kao zadnju priliku radje nego svijet uzeo bi nju i ne bi niko kao ja tvoju ljubav tako cuvao nju sam imao pa izgubio kad bi dao Bog I stid me, i strah sto ostat cu ziv ne postoji rijec koliko sam kriv i spreman je stol da veceram bol odes li ti Da nam Bog nocas da ljubav kao zadnju priliku radje nego svijet uzeo bi nju i ne bi niko kao ja tvoju ljubav tako cuvao nju sam imao pa izgubio kad bi dao Bog. Ako To Se Zove Ljubav. kad bi dao bog toni cetinski

Uploader: Moogukree
Date Added: 23 September 2008
File Size: 17.97 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 24786
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





This will be your default for searching and browsing, but we'll still show you results for other languages. Kao Da Te Ne Volim. More from this album Zar Malo To Je.

TONI CETINSKI - KAD BI DAO BOG

Kad Bi Dao Bog. Blago Onom Tko Te Ima.

Show More Show Less. Released Apr 9, Hit Records.

kad bi dao bog toni cetinski

Am Lad Des Tages. Minutu pred kraj za nas oprostaj ja priznat cu grijeh k'o slamku za spas i past cu na dno, zasluzujem to da sudis mi ti Da nam Bog nocas da ljubav kao zadnju priliku radje nego svijet uzeo bi nju i cetinaki bi niko kao ja tvoju ljubav tako cuvao nju tlni imao pa izgubio kad bi dao Bog I stid me, i strah sto ostat cu ziv ne postoji rijec koliko sam kriv i spreman je stol da veceram bol odes li ti Da nam Bog nocas da ljubav kao zadnju priliku radje nego svijet uzeo bi nju i ne bi niko kao ja tvoju ljubav tako cuvao nju sam imao pa izgubio kad bi dao Bog.

This song is currently unavailable in your area.

kad bi dao bog toni cetinski

Minutu pred kraj za nas oprostaj ja priznat cu grijeh k'o slamku za spas i past cu na dno, zasluzujem to da sudis mi ti Da nam Bog nocas da ljubav kao zadnju priliku radje nego svijet uzeo bi nju i ne bi niko kao ja tvoju ljubav tako cuvao nju sam imao pa izgubio kad bi dao Bog I stid me, i strah sto ostat cu ziv ne postoji rijec koliko sam kriv i spreman je stol da veceram bol odes li ti Da nam Bog nocas da ljubav kao zadnju priliku radje nego svijet uzeo bi nju i ne bi niko kao ja tvoju ljubav tako cuvao nju sam imao pa izgubio kad bi dao Bog.

Minutu pred kraj za nas oprostaj ja priznat cu grijeh k'o slamku za spas i past cu na dno, zasluzujem to da sudis mi ti Da nam Bog nocas da ljubav kao zadnju priliku radje nego svijet uzeo bi nju i ne bi niko kao ja tvoju ljubav tako cuvao nju sam imao pa izgubio kad bi dao Bog I stid me, i strah sto ostat cu ziv ne postoji rijec koliko sam kriv i spreman je stol da veceram bol odes li ti Da nam Bog nocas da ljubav kao zadnju priliku radje nego svijet uzeo bi nju i ne bi niko kao ja tvoju ljubav tako cuvao nju sam imao pa izgubio kad bi dao Bog Lyrics powered by www.

Ako To Se Zove Ljubav.

kad bi dao bog toni cetinski

Kad Bi Dao Bog Song Lyrics Minutu pred kraj za nas oprostaj ja priznat cu grijeh k'o slamku za spas i past cu na dno, zasluzujem to da sudis mi ti Da nam Bog nocas da ljubav kao zadnju priliku radje nego svijet uzeo bi nju i ne bi niko kao ja tvoju ljubav tako cuvao nju sam imao pa izgubio kad bi dao Bog I stid me, i strah sto ostat cu ziv ne postoji rijec koliko sam kriv i spreman je stol da veceram bol odes li ti Boog nam Bog nocas da ljubav kao zadnju priliku radje nego svijet uzeo bi nju i ne bi niko kao ja tvoju ljubav tako cuvao nju sam imao pa izgubio kad bi dao Bog Lyrics powered by www.

Prince Kay One Feat.

Комментариев нет:

Отправить комментарий